سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
8 ارديـبـهـشـت 1403 
صفحه اصلی بهترین ها بهترین مرکز لیزر موهای زائد در سناباد| خدمات لیزر موهای زائد در سنایاد           
لیزر موهای زائد
عضویت
اینستاگرام

   بهترین مرکز لیزر موهای زائد در سناباد| خدمات لیزر موهای زائد در سنایاد

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در سناباد|خدمات لیزر موهای زائد در سناباد

 

موهای زائد:

به موهایی گفته میشود که بعد از سنین بلوغ در اثر هورمون های جنسی در مواضعی از بدن ایجاد می شود که غیر معمول بوده رنگ تیره آنها نیز این رویش را بیشتر نمایان می سازند . رویش این موها عمدتاَ در نواحی صورت ، ناحیه تناسلی، زیر بغل ، سینه،... به رنگ تیره و سیاه می توان مشاهده نمود.

لیزر موهای زائد :

در این روش ؛ استفاده از لیزر ، فولیکول موهای زائد کاملاً تخریب میشود و امکان رشد مو های زائد در آن ناحیه خاص از بین میرود . این درمان در چند مرحله و طی چند هفته انجام می شود نتیجه حاصل از این روش در اغلب مواقع ، موفقیت آمیز و دایمی است . لیزر آخرین و جدید ترین راه برای درمان موهای زائد است ولی در هر حال باید انتظار شما از این روش درمانی هم معقول و واقع گرایانه باشد .پزشکان معتقد اند اثر بخشی لیزر به اثبات رسیده است . پس از لیزر ، برخی موها فوراً می افتد ولی اغلب موها در عرض دو هفته از بین می رود.

در حال حاضر هیچ روش قاطعی برای درمان کامل و دائمی موهای زائد وجود ندارد ولی در بین روش های موجود لیزر از همه موثر تر و دائمی تر است، البته این حرف ها به آن مفهوم نیست که همه ی موهای زائد در اثر لیزر به صورت دائمی از بدن میروند. به هر حال حتی اگر پس از لیزر هم موها مجددآ رشد کنند اولاً به تعداد کم رشد می کنند و بیرون می آیند ، ثانیاَ این مو ها کرکی و نرم هستند سال ها است متخصصان پوست می گویند هرچقدر پوست بیمار روشن تر و موهای زائدش بیشتر باشد احتمال اثربخشی لیزر بیشتر میشود.

شماره تماس 09911431867 👉👉 لطفا کلیک فرمائید

 پشتیبانی واتساپ  09911431867👉👉 

 زمان تماس          9 صبح تا 22 شب

 

مرکز لیزر در سناباد

مزایای از بین بردن موهای زائد با لیزر 

1. عوارض جانبی ناچیز لیزر موهای زائد

عوارض جانبی خفیفی مانند کمی قرمزی پوست بعد از لیزر موهای زائد گزارش می‌شود که همین عوارض جانبی اندک هم خیلی زود به طور کامل برطرف می‌شوند.

2. مقرون به صرفه بودن لیزر موهای زائد

وقتی روند لیزر موهای زائد را شروع می‌کنید، دیگر نیازی نیست تا به طور منظم هزینه زیادی برای از بین بردن مو با استفاده از موم، کرم‌های موبر، تیغ یا سایر ابزار و روش‌ها پرداخت کنید. شاید به نظر برسد که در ابتدای امر، هزینه زیادی را باید برای لیزر موهای زائد کنار بگذارید، اما با گذشت زمان، متوجه می‌شوید که با استفاده از لیزر، مبلغ  بیشتری را صرفه‌جویی خواهید کرد چون دیگری نیازی به صرف هزینه برای روش‌های موقت از بین بردن موهای زائد ندارید. به علاوه، استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، به مقدار قابل توجهی در زمان شما نیز صرفه‌جویی خواهد کرد، بدین صورت که دیگر نیازی نیست مدام برای اصلاح موهای زائد با تیغ یا روش‌های دیگر وقت بگذارید.

3. رهایی از موهای زیرپوستی با لیزر موهای زائد

وقتی از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کنید، بر خلاف استفاده از موم، بند یا اپیلاسیون، دیگر لازم نیست نگران رشد موهای زیرپوستی بدنما باشید. به علاوه، دیگر خبری از بریدگی یا التهابات ناشی از به کار بردن تیغ نخواهد بود. نکته جالب توجه این است که استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، به رفع موهای زیرپوستی نیز کمک می‌کند.

 4.تاثیرگذاری قابل توجه لیزر موهای زائد

از بین رفتن دائمی موها معمولاً پس از 3 تا 7 جلسه لیزردرمانی برای اکثر افراد قابل ملاحظه است، بنابراین می‌توان گفت که استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد، روشی بسیار موفقیت‌آمیز است.

5.عدم نیاز به رشد کامل و مجدد مو در لیزر موهای زائد

برای شروع جلسه بعدی لیزردرمانی، به پدیدار شدن مو روی سطح پوست نیازی نیست. در واقع، به شما توصیه می‌شود تا پیش از جلسه لیزردرمانی، موهای زائد خود را با استفاده از تیغ اصلاح کنید تا حین درمان از سوختن موهای سطحی جلوگیری شود. یعنی وقتی در حال پیگیری جلسات لیزردرمانی خود هستید، همچنان می‌توانید از تیغ برای اصلاح موی خود استفاده کنید. اما برای استفاده از موم یا روش‌های مشابه دیگر، باید منتظر بمانید تا موهای زائد کاملاً رشد کنند رو روی سطح پوست پدیدار شوند و بعد برای اصلاح آنها اقدام کنید.

6. دقت زیاد لیزر موهای زائد

لیزر مورد استفاده برای از بین بردن موهای زائد، دقیقاً ریشه و فولیکول مو را هدف قرار می‌دهد. این مزیت خاص لیزر در مقایسه با روش IPL (نور با انرژی بالا) به شمار می‌رود و لیزر را به وسیله بهتری برای درمان افراد دارای پوست تیره تبدیل می‌کند. دقت زیاد این دستگاه همچنین به این معنی است که شما خیلی سریع‎تر شاهد نتایج رضایت‌بخش خواهید بود.

7. سرعت بالای لیزر موهای زائد

زمان مورد نیاز برای هر جلسه درمانی چندان طولانی نیست. با اینکه این موضوع به ناحیه مورد نظر بستگی دارد، اما به احتمال زیاد طی چند هفته می‌توانید شاهد نتایج کار باشید. 

شماره تماس 09911431867 👉👉 لطفا کلیک فرمائید

 پشتیبانی واتساپ  09911431867👉👉 

 زمان تماس          9 صبح تا 22 شب


مرکز خدمات لیزر موهای زائد بدن

انواع دستگاه لیزر

لیزر الکساندرایت

دستگاه رفع موهای زائد با لیزر Alexandrite (الکساندرایت) برای بیمارانی باپوست سفید و موهای تیره بسیار مؤثر است. اگر پوست تیره‌تری دارید، ممکن است لیزر الکساندرایت برای شما مناسب نباشد.

لیزر پالس بلند الکساندرایت دارای قابلیت نفوذ عمیق به درم (لایه میانی پوست) می‌باشد. گرمای حاصله در تارهای مو انباشته‌شده و فولیکول‌های مو را که در مرحله رشد فعال هستند، ناتوان می‌کند و امکان دستیابی به نتایج لیزر موهای زائد را میسر می‌کند.

خطرات ناشی از این لیزر این است که لیزر ممکن است باعث ایجاد تغییر رنگ‌دانه (تیره یا روشن شدن) پوست شود و برای پوست‌های تیره مناسب نیست.

سیستم لیزر Nd- YAG :

لیزر Nd- YAG یا پالس بلند روش بی‌خطر و مؤثر در از بین بردن طولانی‌مدت موهای زائد برای افراد باپوست تیره است. در این نوع لیزرها طول‌موج نزدیک به مادون‌قرمز به‌طور عمیق به پوست نفوذ و سپس توسط رنگ‌دانه‌ی مو جذب می‌شوند یافته‌های جدید نشان می‌دهد این نوع لیزر بر بافت‌های اطراف تأثیری ندارد.

از معایب لیزر ان دی یاگ این است که تأثیری بر موهای سفید یا روشن ندارد و تأثیر آن بر موهای نازک نیز کم است. درد این لیزر از دیگر لیزرها بیشتر است و خطر سوختگی، زخم، قرمزی، تغییر رنگ پوست و ورم وجود دارد.

دستگاه لیزر ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM :

این دو دستگاه نیز جزو پیشرفته‌ترین و بهترین دستگاه‌های حال حاضر جهان هستند که انقلابی در نوع خود می‌باشند چه ازنظر تکنولوژی و چه ازنظر کیفیت، مزیت این دستگاه بر رقبای دیگر خود این است که تمامی تکنولوژی 3 دستگاه الکساندرایت،Nd:YAG و دایود را در خود جای‌داده است.

یعنی هر 3 طول‌موج دستگاه‌های نامبرده شده را دارد، اگر دارای موی بلوند یا روشنی هستید یا موهای نازکی دارید و یا پوست تیره و برنزی دارید این دستگاه با تغییر فرکانس مناسب برای پوست و موی شما می‌تواند به‌راحتی موهای زائد شمارا از بین ببرد.

این دستگاه راه‌حلی مناسب برای لیزر موهای زائد انواع متخلف پوست با تناژ رنگ‎های پوستی است. دستیابی به چنین دستاوردی در فناوری حذف مو، ترکیبی از مزایای جذب بالای طول‌موج لیزر الکساندرایت با ویژگی‌های مثبت لیزر دایود است.

این رویکرد جدید درمانی با چند لیزر و چند فن‌آوری به پزشکان این امکان را می‌دهد تا نواحی زیادی از بدن را تحت پوشش قرار دهند و  انواع موها را حذف کنند. قابلیت شگفت‌انگیز این دستگاه این است که موهای روشن و نازک را نیز به‌سرعت و بدون درد را درمان می‎کند.

لیزر ایلایت :

دستگاه لیزر ایلایت (E-light) تلفیقی از مزایای لیزر IPL و RF را ارائه می‌دهد. سازوکار عملکرد E-light مبتنی بر تفاوت مقاومت بین بافت هدف و پوست عادی است و تأثیرگذاری آن منتج از اثر جذب گزینشی انرژی نورانی توسط پوست است.

انرژی رادیوفرکوئنسی تا لایه میانی و عمقی پوست نفوذ و بافت را گرم می‎کند، درنتیجه نسبت به درمان آی پی ال انرژی کمتری به‌کاربرده می‌شود، بیمار ناراحتی کمتری را متحمل می‌شود و به نتیجه بهتری دست می‌یابد.

به‌علاوه سیستم خنک‌کننده دستگاه لیزر ایلایت درد و ناراحتی بیمار را کمتر می‌کند. انرژی رادیو فرکوئنسی (امواج رادیویی) برای جذب نیازی به ملانین ندارد و به همین دلیل E-light برای از بین بردن موهای نرم یا نازکی مناسب است که درمان آن‌ها به روش آی پی ال عوارض متعددی را به دنبال داشت.

دستگاه لیزر IPL :

آی پی ال intense pulse light معین دستگاه‌های نور شدید پالسی؛ در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپ‌های زنون هستند که نور چند طول‌موجی و non coherent ایجاد می‌کنند که قادر است اثرات گوناگون بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می‌توان با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را به دست آورد.

دستگاه IPL روش محبوبی جهت برداشتن موهای زائد و جوان‌سازی پوست و روشن نمودن لک‌های صورت وهم چنین آثار سطحی جوش‌های صورت (آکنه) است. دستگاه IPL لیزر نیست اما کارایی و عملکرد مشابه دارد. ارزان‌تر است و سریع‌تر عمل می‌کند.

دستگاه IPL با پالس نوری شدید جهت حذف موهای صورت، پاها، پشت و پوبیس به‌صورت آرام و بی‌خطر استفاده می‌شود. پالس‌های نوری با تمرکز روی فولیکول موها موجب ایجاد گرما و تخریب آن‌ها بدون سوختگی و یا آسیب به پوست می‌شوند. دستگاه حذف موی IPL سریع و کاملاً بدون درد است.

عوارض جانبی کم است ولی می‌تواند شامل قرمزی و تورم در محل درمان باشد که به‌سرعت برطرف می‌شوند.

دستگاه لیزر روبی :

لیزر روبی اولین دستگاه لیزری است که برای حذف موهای زائد مورداستفاده قرار گرفت. این دستگاه با طول‌موج کوتاه 194 نانومتر، ملانین را مورد هدف قرار می‌دهد. این دستگاه لیزر بیشترین میزان جذب نور در ملانین را دارد، ازاین‌رو برای افرادی باپوست تیره مناسب نیست چون به دلیل جذب بالا خطر تغییرات رنگ‌دانه‌ای در پوست‌های تیره وجود دارد.

دستگاه لیزر سوپرنوا :

جدیدترین دستگاه برای لیزر موهای زائد استفاده از دستگاه لیزر سوپرنواست، امروزه  در کلینیک‌های از بین  بردن موهای زائد در سراسر دنیا از این  دستگاه استفاده می‌شود. این دستگاه که به آن سوپرنوا آیس هم میگویند و آمیختن چند تکنولوژی و طول‌موج توانسته بدون هیچ درد و سوزشی روی انواع پوست‌ها لیزر موهای زائد را انجام بدهد.

شماره تماس 09911431867 👉👉 لطفا کلیک فرمائید

 پشتیبانی واتساپ  09911431867👉👉 

 زمان تماس          9 صبح تا 22 شب


0  
بازگشت به لیزر موهای زائد
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مدلهای آرایش لایت عروس

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

آنتی ایج چیست

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آرایش با موهای مشکی

علت بازداشت سحرتبر

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

میزان پلی چیست

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

مدل آرایش صورتی

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

بیوگرافی سرنای ساریکایا

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com